SGI Project, la gestió eficaç de projectes
La solució SGI Project permet la gestió de projectes i contractes per donar resposta a les necessitats de gestió integral en empreses que segueixen models d’excel·lència en el desenvolupament de les seves activitats.
Professionals lliures, empreses tecnològiques o de “facilities” i establiments dedicats a prestacions diverses com construcció, hostaleria, cosmètica, farmàcia, entre altres. Un sense fi de negocis que poden veure’s beneficiats amb eines que permeten gestionar i controlar tota la seva activitat de gestió.
La seva integració amb SAP Business One permet assegurar la integritat de les dades i amb ell la versemblança en la informació que s’obté amb relació al seguiment de les tècniques i metodologies utilitzades.
El sistema permet fer front al desafiament del mercat globalitzat i cada vegada més exigent, ajudant a aconseguir l’èxit empresarial.
Les característiques de la solució SGI Project
Integració amb SAP Buisness One.
Aplicació adaptable amb els altres mòduls SGI Solutions.
Gestió administrativa de projectes, càlcul de pressupostos, despeses…
Tractament de dades agrupades: actualització de preus per conceptes de serveis, previsió d’ordres de treball, creació de comandes per fase…
Avaluació del servei amb propietats avançades, amb utilitats per l’avaluació de les despeses i el control de desviacions.
Funcionalitats de planificació: càlcul de necessitats per persona, temps i calendaris.
Assistent per la creació, gestió i tancament d’ordres de treball.
Control de les capacitats productives segons centre de treball, recursos – persones i trucades de servei.
Control de fases internes i externes en el procés del projecte.
Gestor de treball i captura de temps: recollida de dades d’activitat amb la finalitat d’obtenir la informació de forma ràpida i fiable (presència del professional, temps de dedicació, etc.).
Automatització de processos estandarditzable en la seva faceta comercial (assistent de facturació, generador d’ofertes i comandes, entre altres).
Gestió d’expedicions: picking per ordres de treball, emissió de documents de màrqueting relacionats amb la impressió d’albarans d’entrega i tancament del producte.
Traçabilitat del servei: determinació del punt que es troba el treball en curs.
Consultes d’estat del projecte i els temps totals per fase, amb el corresponent control de desviacions en temps real i pressupost.
Revisió de partes de treball.
Càlcul continuo de variables del cicle de treball en curs (equip assignat, despeses associades, compte financer del projecte realitzat).
Sistema d’avisos i flux d’informació sincronitzat amb Microsoft Outlook (notificacions d’accions, tasques, autoritzacions…)
Integració Crystal Reports: documents i extractes d’operacions, així com relacions de calendaris laborals, màquines, operaris i respectius rendiments. Anàlisi de negoci a partir d’informes pre configurables, pel que fa al contingut i a la forma.
Sistema d’administració d’arxius: adjunció de documents de màrqueting, factures de compra i arxius en el mateix projecte.
Business Intelligence: múltiples tipus d’informes diferents preconfigurables per l’anàlisi dels processos productius. Així mateix, el sistema està dotat d’eines per la creació d’altres tipus d’informes.
Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes
Deixa’ns les teves dades o truca’ns ara al 902.404.090