SGI Project, la gestió eficaç de projectes

La solució SGI Project permet la gestió de projectes i contractes per donar resposta a les necessitats de gestió integral en empreses que segueixen models d’excel·lència en el desenvolupament de les seves activitats.

Professionals lliures, empreses tecnològiques o de “facilities” i establiments dedicats a prestacions diverses com construcció, hostaleria, cosmètica, farmàcia, entre altres. Un sense fi de negocis que poden veure’s beneficiats amb eines que permeten gestionar i controlar tota la seva activitat de gestió.

La seva integració amb SAP Business One permet assegurar la integritat de les dades i amb ell la versemblança en la informació que s’obté amb relació al seguiment de les tècniques i metodologies utilitzades.

El sistema permet fer front al desafiament del mercat globalitzat i cada vegada més exigent, ajudant a aconseguir l’èxit empresarial.

Descarregar PDF

Les característiques de la solució SGI Project

  • Integració amb SAP Buisness One.

  • Aplicació adaptable amb els altres mòduls SGI Solutions.

  • Gestió administrativa de projectes, càlcul de pressupostos, despeses…

  • Tractament de dades agrupades: actualització de preus per conceptes de serveis, previsió d’ordres de treball, creació de comandes per fase…

  • Avaluació del servei amb propietats avançades, amb utilitats per l’avaluació de les despeses i el control de desviacions.

  • Funcionalitats de planificació: càlcul de necessitats per persona, temps i calendaris.

  • Assistent per la creació, gestió i tancament d’ordres de treball.

  • Control de les capacitats productives segons centre de treball, recursos – persones i trucades de servei.

  • Control de fases internes i externes en el procés del projecte.

  • Gestor de treball i captura de temps: recollida de dades d’activitat amb la finalitat d’obtenir la informació de forma ràpida i fiable (presència del professional, temps de dedicació, etc.).

  • Automatització de processos estandarditzable en la seva faceta comercial (assistent de facturació, generador d’ofertes i comandes, entre altres).

  • Gestió d’expedicions: picking per ordres de treball, emissió de documents de màrqueting relacionats amb la impressió d’albarans d’entrega i tancament del producte.

  • Traçabilitat del servei: determinació del punt que es troba el treball en curs.

  • Consultes d’estat del projecte i els temps totals per fase, amb el corresponent control de desviacions en temps real i pressupost.

  • Revisió de partes de treball.

  • Càlcul continuo de variables del cicle de treball en curs (equip assignat, despeses associades, compte financer del projecte realitzat).

  • Sistema d’avisos i flux d’informació sincronitzat amb Microsoft Outlook (notificacions d’accions, tasques, autoritzacions…)

  • Integració Crystal Reports: documents i extractes d’operacions, així com relacions de calendaris laborals, màquines, operaris i respectius rendiments. Anàlisi de negoci a partir d’informes pre configurables, pel que fa al contingut i a la forma.

  • Sistema d’administració d’arxius: adjunció de documents de màrqueting, factures de compra i arxius en el mateix projecte.

  • Business Intelligence: múltiples tipus d’informes diferents preconfigurables per l’anàlisi dels processos productius. Així mateix, el sistema està dotat d’eines per la creació d’altres tipus d’informes.

Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes

Deixa’ns les teves dades o truca’ns ara al 902.404.090

[contact-form-7 404 "Not Found"]