La Solució per l’intercanvi electrònic de dades
SGI EDI és la solució integrada amb SAP Business One, amb plataforma EDICOM, que permet realitzar intercanvis (enviaments i recepcions) de documents comercials per via telemàtica, entre compradors i venedors.
Solució predissenyada per petits i grans comerços dedicats a diversos sectors empresarials. La seva finalitat és gestionar albarans, factures, comandes, ofertes i altres documents comercials electrònics perquè puguin tramitar-se directament des de l’ordinador de l’empresa emissora al de l’empresa receptora, amb un gran estalvi de temps i evitant molts d’errors.
Permet la importació o exportació de documents EDI a través de la plataforma EDICOM, per l’intercanvi d’informació entre organitzacions que requereixen el seu ús pel treball quotidià.
Cal destacar que existeixen múltiples plantilles, que aquestes es poden gestionar fàcilment pels nostres clients o proveïdors. Les plantilles destacables són per El Corte Inglés i Galeries Lafayette.
Els principals beneficis de la solució SGI EDI
Agilització de processos comercials.
Important disminució d’errors en els documents.
Disminució d’estocs, degut a la facilitat d’aplicació de tècniques Just-in-time.
Estalvi de costos d’administració.
Millora la competitivat de l’empresa que l’implementa.
Les característiques més destacades de SGI EDI
Fàcil utiltizació i manteniment.
Pràctics forumlaris, bona mobilitat per l’entorn.
Fàcil i ràpida creació de plantilles.
Genera fitxers EDI amb rapidesa.
Comptabilitat amb altres solucions.
Ràpida implementació.
Adaptabilitat a normativa vigent.
Funcionalitat amb SAP Business One.
Estarem encantats d’atendre’t i resoldre els teus dubtes
Deixa’ns les teves dades o truca’ns ara al 902.404.090